Mobile Store v AZ Elektrostav
Implementace systému MOBILE STORE® ONLINE pro podnikový informační systém ABRA G3
O společnosti:
AZ Elektrostav, a.s., Bobnická 2020, Nymburk
Společnost AZ Elektrostav, a.s. se zabývá především projekcí elektrických a optotelekomunikačních zařízení, montážemi, opravami, revizí a údržbou rozvoden, trafostanic, vrchních i kabelových elektrických rozvodů v napěťové hladině 0,4 až 40 kV, výrobou rozvaděčů NN a VN, měřením a analýzou elektrických veličin, výrobou skříní pro měření elektrické energie, výrobou ocelových konstrukcí a dalších zámečnických prací, měřením a analýzou elektrických veličin a prodejem elektromateriálu.
Místo realizace projektu:
Nymburk
Cíle projektu:
Zabezpečení skladového systému pomocí softwarového balíku MOBILE STORE® ONLINE a informačního systému ABRA G3.
Popis projektu:
Použitím datových terminálů CipherLab CPT-8570L, připojených přes WiFi Access Pointy k systému MOBILE STORE® ONLINE, je zabezpečen příjem a výdej materiálu ze skladu, převod položek mezi sklady i inventura zboží.
Tisk štítků se provádí na termotransferové tiskárně Argox A-150 a následně se označí vybrané skladové zásoby. U některého zboží se využívají i čárové kódy dané výrobcem či dodavatelem. Čárové kódy se snímají terminály CipherLab CPT-8570L, které jsou opatřeny čtečkou čárových kódů. Pomocí proprietárního systému v terminálech můžeme vytvářet skladové doklady stejně, jako kdybychom seděli u počítače vybaveného příslušným softwarem. Terminál naskenované údaje zpracuje a pošle do systému MOBILE STORE® ONLINE, který pomocí AbraOLE rozhraní přenese data do ERP systému ABRA® .
Příjem na sklad
Sběr dat probíhá tak, že se po sejmutí čárového kódu na zboží zobrazí na terminálu kód, název a cena. Příjemka se páruje s objednávkou vydanou, kterou je možné během práce měnit. Po úspěšném uložení dokladu do ABRY aplikace MOBILE STORE® ONLINE na zadané tiskárně vytiskne poskytnutá tisková sestava příjmu na sklad.
Výdej ze skladu
Zákazník s pracovníkem prodejny si vybere zboží ve skladu, které pracovník sejme terminálem se čtečkou čárových kódů a zadá počet kusů. Při tvorbě hlavičky dokladu je možné zadat i zakázku a obchodní případ. Při filtrování zobrazeného seznamu (odběratelů, zakázek a obchodních případů) z ABRY je možné v terminálu hledat fulltextově. V rámci hlavičky dokladu se musí skladník rozhodnout, jestli se jedná o prodej na fakturu, prodej za hotové nebo vnitřní dodací list. Po ukončení dokladu se na zadané tiskárně vytiskne tisková sestava podle poskytnutého vzoru a následujících podmínek:
Prodej na fakturu nebo vnitřní doklad – vytvoří a vytiskne se pouze dodací list
Prodej za hotové – vytvoří se dodací list a s ním svázaný pokladní doklad, vytiskne se pouze prodej za hotové
Zakázku zadanou v hlavičce nového dokladu je možné měnit v průběhu práce stiskem FN+7. Zadané číslo zakázky se následně uloží do pole „Popis“ v systému ABRA. V záhlaví formuláře se bude zobrazovat číslo řádku, který se momentálně tvoří, aby bylo možné zjistit počet řádků aktuálního dokladu.
Zpětný příjem na sklad
Po vytvoření nové vratky v terminálu a jeho zpracování aplikací MOBILE STORE® ONLINE se vytiskne doklad podle poskytnuté předlohy. Do vratky se dotáhne zakázka a obchodní případ ze zdrojového dodacího listu.
Inventura
Na terminálu se zvolí konkrétní sklad, kde má být provedena inventura. Pomocí terminálu obsluha sejme kód zboží a zadá počet nalezených kusů. Tak jsou data importována do systému ABRA, který vyhodnotí systémový a skutečný stav zboží na skladě.