Pozáruční servis
Pravidla pozáručního servisu
1. Zákazník souhlasí s tím, že jeho osobní údaje budou zpracovány v informačním systému společnosti
CODEWARE, s.r.o. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb.
2. Servisní středisko neručí za data uložená v opravovaném zařízení.
3. Zákazník souhlasí pro případy nedostatku náhradních dílů s prodloužením předpokládaného termínu opravy.
4. Diagnostika závady bude zákazníkovi účtována ve všech případech oprav V případě nerentabilní opravy nebo neopravitelnosti zařízení nebude zákazníkovi účtována diagnostika pouze v tom případě, pokud si od společnosti CODEWARE, s.r.o. zakoupí nové zařízení, tedy náhradu za toto zařízení.
Cena diagnostiky je určená aktuálním ceníkem prací.
5. V případě, že závada uváděná zákazníkem byla zapříčiněna znečištěním vnitřních částí zařízení, náklady na vyčištění nese zákazník.
7. Zařízení, u kterých byla provedena oprava, jsou opatřeny nejnovější verzí SW/FW. Vlastnosti SW/FW se nemusí vždy shodovat s vlastnostmi SW/FW předchozího (např. zpřístupnění některých funkcí, změna uživatelského menu atd.).
8. Zákazník je povinen si zkontrolovat vnější stav zařízení neprodleně po opravě, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
9. Na provedenou práci poskytujeme záruku v délce 3 měsíců od okamžiku převzetí zákazníkem ve smyslu §654 Občanského zákoníku.
10. Servisní oddělení je vždy povinno dodržet technologický postup oprav předepsaný výrobcem.
11. V případě osobního nevyzvednutí opraveného zařízení na servisním oddělení společnosti CODEWARE, s.r.o. a žádosti o zaslání zařízení zákazníkovi na jeho určenou adresou (přepravní společností), budou zákazníkovi fakturovány náklady spojené s touto dopravou.
12. Zasláním nebo doručením zboží na servisní oddělení zákazník souhlasí s těmito servisními podmínkami.
13. Aktuální verze servisních podmínek je dostupná na www.codeware.cz.